2015. augusztus 31., hétfő

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Mára ígértem, ezért mára is hoztam. Szeretnék egy-két dolgot nyomatékosítani.
Mint tudjátok, a holnapi napon elkezdődik az újabb tanév. (Jaj de jó, lehet ismét 40 perceket szundizni:D ) Próbáltam minden gondolatomat összeszedni és leírni minden olyan dolgot, ami Titeket érinthet a tanév kapcsán.
Az első és fontos dolog a RÉSZEK MEGJELENÉSE lenne. Ugye, mint mindenkinek nekem is rengeteget kell tanulnom. Mivel két tanítási nyelvű idegenforgalmi szakon vagyok és most kezdem a 3. évem, ez nehezebbnek néz ki, mint a tavalyi. Ezért a részeket nem biztos, hogy tudom szombatról szombatra (oké most sem így volt tudom, de ha tudtam minden héten feltettem), hanem lehet nagyobb csúszások lesznek. Na most itt nem olyanokra gondolok, mint 1-2 hónap kimaradás, csupán lehet nem minden héten, hanem 2 hetente lesz rész függően attól, hogy mennyi időm lesz a 2. héttől gép közelbe kerülni. De igyekszem, ígérem!
A másik dolog: nagyon szerettem volna ma, a nyár utolsó napján meghozni az új részt, hogy ezzel búcsúztassam a nyarat, de sajnos nem sikerült befejeznem. L Ezért úgy döntöttem holnap, ha haza jövök suliból mindenképpen befejezem és 1 nap csúszással is de elbúcsúztatom. Tényleg röstellem ezt, de sajnos az utóbbi pár napom rettentő táblázott volt és nem is nagyon voltam gép közelben.
Nem szeretnem tovább húzni a szót, se az időtöket rabolni vele, hogy itt szövegelek, ezért le is zárnám a mondandóm.
Remélem Nektek is kellemes nyaratok volt, kiélveztétek minden egyes percét, pihentetek, nyaraltatok. Tűkön ülve vártuk az iskolakezdést (gondolom mindenki egy „gyönyörű” helyre kívánja az egészet). Szóval kellemes iskolakezdést kívánok mindenkinek, legyetek ügyesek a 2015/16-os tanévben! Sok sikert holnapra!




Puszi mindenkinek

Alexandra G. Summer


(Emlékezőül pedig Calvin Harris egy vidám számával búcsúzom. :D )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése